#31
domagoj wrote:
p.s.
I kaj se tice proputovanja, cak jebeno razmisljam zaletit se autekom do francuske, pa engleske...sam moram nac nekog ko bi se vozikao samnom, jer neda mi se sam jurcat po cestama... :-D
I ja sam imao tu ideju, čak i nekoliko nas iz kluba, ali smo zaključili da nam za takvo putovanje ( a da bi ugodno putovali) treba više od 15 dana što je , u najviše slučajeva, jako teško dobiti zbog godišnjeg... ja ne odustajem od te ideje, pa ove godine pičim prema Toscani, i vjerovatno na neka talijanska skijališta za koja me zanima kako izgledaju pred ljeto, kada nema snijega... :)
Image

#32
Pa eto, posto je kriza ona je za ovu godinu sad li/la..ali ak ce bit para racunaj da imas drustvo :-D

@milan
Osobno dok nisam sjeo u miatu bio sam samo obicni gik kojem auto sluzi da dodje od tocke A do tocke B... Sad vozim da dodjem od tocke A do tocke B sa sto vecom G silom u zavoju
:twisted:
NB FL Magic - ZG*9999AH

#33
Najbolje odredište za MX-5 je Toscana. Složiš si pet dana plus vikeend, dakle 7 ukupno. Trebaš soma eura za sve - benga, klopa, cuga, smještaj po agroturismo apartmanima.

Strašna stvar. :D
Porsche 911 obična je Buba s još dva cilindra
www.vwbuba.hr
www.evo-magazin.com

#34
Mislim da se ne bih složio u potpunosti za Toscanu, koja je slažem se izvrsna (dakle bio sam), ali su Talijanske Alpe (Dolomiti) daleko napetiji. Puno su veći usponi i obratno, puno je više krivina, puno su ceste zahtjevnije, puno je manje prometa i na kraju svega kao šlag Passo di Stelvio, ultimativna droga za bilo koga tko voli voziti. Popeti se na 2900mnm sa autom je zaista spektakularno, pogled sa vrha na cestu kojom si upravo došao oduzima dah. Ukupno smo po Italiji prešli 12 prijevoja preko 1000mnm, i onda nastavili prema Francuskim Alpama, koje su bile ok, ali niti blizu spektakularne kao Dolomiti. Iako moram priznati da mi je od svega najdraži bio Passo del Bernina 2328mnm koji povezuje Tirano u Italiji sa St.Moritzom, koji je imao extremno dobar asfalt, pregledne krivine i poprilično široku cestu, na tome prijevoju sam vidio Astona DBS-a koji je očito bio tvornički na testu jer je imao Britanske tablice na kojima je pisalo samo DBS, a nakon njega dva KTM-a koji su se ganjali jedan za drugim. Ja sam se toliko navukao na Dolomite i visoke planine generalno, da sam sada i po zimi bio tamo, stacioniran u Cortini, a umjesto skijanja smo svaki dan išli u osvajanje prijevoja ukupno 7 preko 1500mnm, po najvećoj snježini i to sa Z4 i zimuljama. I nikakvih problema, tako da stvarno ne razumijem zašto nekome treba SUV, apsolutno je dovoljan i sportski auto na zimskima. Na ljeto nadam se idem ponovo. Krene se od Udina i onda planinama preko Cortine do Bolzana, od Bolzana preko Stelvia i malo Švicarske do Lago do Como-a, i onda kako tko želi. Ne bi bilo loše odraditi Dolomite i onda se spustiti do Toscane, u 7 dana se to da izvesti. U svojoj toj vožnji po Italiji niti jednog jedinog policajca nisam sreo, vadio sam mast Bekiju, vozio se konstantno duplo preko ograničenja. U Francusku više ne idem, jer im je asfalt na običnim cestama daleko lošiji nego u Italiji, cijene su daleko više, i ima daleko više policajaca koji su poprilično agilni. Najbolji mi je primjer kada smo se vraćali iz Francuske. Pošto je bilo jako kasno jer smo se zadržali u Monaku do 2 ujutro, a trebalo je čim prije stići u hotel u Genovu dok sam se vozio po Francuskom autoputu, radi velikoga broja kamera, vozio sam se po ograničenjima 110-130, čim sam prošao tunel i vidio natpis Italia stisnuo sam gas na 170-200, to je Italija.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#35
Grossglockner.

Sasa
NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLD: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#36
Grossglockner treba platiti, a ovo je sve besplatno, iako ću i na Grossglockner.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
cron