Re: Jedna nova u oglasniku

#722
Osobno sam uvijek preferirao 1.6 zbog manje potrošnje, jeftinije rege i boljeg balansa.
U nekoliko navrata vozio 1.8 i nije me nešto impresioniralo. Za daily nema neke razlike, dok je sa 1.8 svakako lakse izbacivati guzicu po zavoju.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

Re: Jedna nova u oglasniku

#723
Inkspot wrote:
26.08.18. 15:58
Osobno sam uvijek preferirao 1.6 zbog manje potrošnje, jeftinije rege i boljeg balansa.
U nekoliko navrata vozio 1.8 i nije me nešto impresioniralo. Za daily nema neke razlike, dok je sa 1.8 svakako lakse izbacivati guzicu po zavoju.
to bi me bas zanimalo, koja je razlika u registraciji, nisam bas na ti s tim troskovima, ne znam kolka je razlika a bilo bi je zgodno ukalkulirati u cijelu pricu.

Eto taj auto sam zaboravio stavit - https://www.index.hr/oglasi/mazda-mx-5- ... oid/818942 nisam jos index oglase pregledo skroz

Re: Jedna nova u oglasniku

#725
goranbo wrote:
26.08.18. 16:01
to bi me bas zanimalo, koja je razlika u registraciji, nisam bas na ti s tim troskovima, ne znam kolka je razlika a bilo bi je zgodno ukalkulirati u cijelu pricu.
Ne znam koliko je razlika, ali za 1.8 NB su cifre
Osiguranje - 1378
Rega - 713
Tehnički - 360

Što se ulaganja tiče, u tri sezone i oko 25.000 km, za moju za koju sam dao 5kE, na razne popravke otišlo je još toliko. Od toga 1kE za lakiranje. Velika većina je ono što se ne vidi. Katalizator, kuplung, amortizeri, gume, bobine, kabeli, filteri, hrpa raznih sitnica. Mogu tu staviti i cijeli popis jer imam evidenciju. I još nije gotovo, prije tehničkog opet ide drugi katalizator i tako...

Re: Jedna nova u oglasniku

#726
dboKlc wrote:
26.08.18. 17:05
goranbo wrote:
26.08.18. 16:01
to bi me bas zanimalo, koja je razlika u registraciji, nisam bas na ti s tim troskovima, ne znam kolka je razlika a bilo bi je zgodno ukalkulirati u cijelu pricu.
Ne znam koliko je razlika, ali za 1.8 NB su cifre
Osiguranje - 1378
Rega - 713
Tehnički - 360

Što se ulaganja tiče, u tri sezone i oko 25.000 km, za moju za koju sam dao 5kE, na razne popravke otišlo je još toliko. Od toga 1kE za lakiranje. Velika većina je ono što se ne vidi. Katalizator, kuplung, amortizeri, gume, bobine, kabeli, filteri, hrpa raznih sitnica. Mogu tu staviti i cijeli popis jer imam evidenciju. I još nije gotovo, prije tehničkog opet ide drugi katalizator i tako...
Uf uf bogme te cifre s tisucama eura bas i ne volim cuti :)
Katalizator mijenjate samo radi eko testa na tehnickom? (ima shema za to proci i bez zamjene)

Ovaj koji mi je najblize (a linijom manjeg otpora bi isao na toga, ne moram nigdje putovati), je prelakiran cijeli ali ne bas savrseno, al ne vidi se hrdje na blatobranima, a pragovi su zasticeni s onm preko njih pa ne vidim ispod, al valda su rijesili i to, to je 1500-200kn kad bi morao i to rjesavati. Jedan prednji blatobran je skroz cist kolko se moze vidjeti a drugi prednji ima malo hrdje iznutra. Na nekim rubovima lima isto probija mao hrdje s vanjske strane Bojim se jedino da ispod tog novog laka isto ne probija hrdja posvuda... Nije prerfektan po tom pitanju, al ak izdrzi tak dve sezone a da se sav ne rasvcjeta ja bi bio rel. zadovoljan

E sad ne znam da li bi mi bilo najbolje da se malo ipak strpim i odvedem mehanicaru da provjeri te stvari koje si naveo.
Da li se moze u servisu turek zakazati pregled auta? Jer nekak imam losa iskustva sa 4/5 automehanicara koje sam zadnjie tri cetiri godine isao, ili s mi sumnjivi. Sve je to jako nabrzinu ili mijenjaju betpostrebno dijelove ili sprcakju nest ili te pokradu na cijeni debelo (ito vise ovi u fusu neg legalno) ili vis etih stvari odjednom. Dakle nemma nekog dobrog mehanicara od povjerenja.

Ne znam koje glavne/skuplje stvari bionda trebalo pogledati i da mi daju neku pretpostavku/procjenu koliko ce me kostat neko prosjecno odrzavanje sljedecih 1-2 godine, sta bi bilo dobro napraviti, sta nuzno itd.
Imam prst na okidacu da kupim tu koja mi je najbliza (https://www.index.hr/oglasi/mazda-mx-5- ... id/1260453 ) Cijena ide malo dolje al ne nesto strasno, ni 500E , al velim ne bi se volio zesce sjebat i vise od 1000-1500E troskova u dvije sezone mi ne bi dobro sjelo.
Taj auto je isto kao kod tureka servisiran a danas kansije uvecer ili sutra cu dobit preslike racuna itd. da vidim tocno sta je i kad mijenjano


Inace sto velite na zimske gume na miati po ljetu? :) Ja sam i na obicnom autu kak je red naviko na ljetne i na zimske. Nije bas da mi skripe gume po zavojima niti znam tak vozit, ali volim se brze povesti a ni s tom miatom ne bih samo "kruzo", pa ne znam jel to opasno po ljeti i kakve ce uopce biti po zimi sada. Ocito nije bas najnaj a sad pretkraj sezone kupovat lejtne se bas ne isplati cinimi se. Ja to zbilja ne kuzim ljude sa zimskim gumama po ljet al dobro stedi se ocito je to razlog. Samo mi se cini skroz kriva stvar za stedit osim ako se ne vozis k treca dob baš, uz isprike ljudima trece dobi, onda ije bitno kakve su (osim ak ti neko ili nešto ne izleti baš

Re: Jedna nova u oglasniku

#728
Borbetke mislis na felge? Ma OK te se felge sigurno mogu prodat meni je jos bolje da ima 15 incha iaknisu tak ljepe.
Hvala na infu. Za 4500EUR se prodavo.
A ovaj sad zandi vlasnik (isto iz Bj) g aima samo mjesec dana.
Pa vidi se tu na tom starom oglasu iz njuskala da je dost toga mijenjano 2015 i 2016, pa ne bi trebo bit svekkupno u ekom losem stanju da zahtjeva bas neka velika izdvarajanja u nardne dvije godne?

Za taj RObins krov ne da mi se guglat (gugla vec dva ndana sumanuto sve zivo) kolkamu je trajnost i kvaliteta. Sadasni vlasnik veli da oe pustit koju kap kod vozacke strane na pregibu al da se treba ona zica unutra malo bolje nastelat samo.

Dakle 2016-e je mijenjano sve ovo "Od zadnje registracije zamjenjen akumulator 45mAh, svječice, kablovi od bobine do svječica, senzor rashladne tekućine, maf senzor, lambda sonda, filter zraka, remenje, španeri, semerinzi, brtva poklopca motora, par sitnica na ovjesu."
Pa valjda ne trebam ja tak brzo opet to sve mijenjat, osim ovoga sto se svake godine kod svakog auta mijenja (ifilterui ulje itd).
Moze komentar na ovaj popis mijenjanog? Jer vam ato dgovori sigurno 4-5 puta vise neg meni jer sam noob za mehaniku totalni. Kad netko spomene dio ja sma otprilike znam gdje se nalazi i otprilike - možda, šta radi - ako to.

Isto tako danas sma primijetio da u gdje gdje fali neka kopcica a is araf (jeda saraf primijetio da fali odozdo) na prednje dijelu sto drzi valjda branik, ali nisam cuo da ista trese ni nista li da se trese branik ne primijeti se izvana da je klimav. I receno mi je da je bo malo udaren ali da podvozje nje dobilo da su mulde ok i sto ja znam.

Inace ja ak ga kupim skinuo bih mu ovaj style bar iza sjedala a kupio bi eentualno ak nadme povoljno onaj nosač za prtljaznik :D

Re: Jedna nova u oglasniku

#731
goranbo wrote:
27.08.18. 02:42
A za kolko je prodan? hh
>Ma za kolko god da je prodan sadasnja cijena mi se opet cini previsokom, ak se pred dve godine prodavo prakticki po istoj i jos + te felge od oko 2000-2500 kn stoako idu, a ak su zbilja nove gume 3000kn, dakle 400 EUR. I sad da ga ja 2 godine kasnije kupim po istoj cijeni :o

Evo tu ima isti oglas za 4300, iz travnja 2017-e - https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5 ... s-17895728
U principu kabriolete, a pogotovo Miate ne možeš gledati čisto tržišno.
Normalan auto gubi vrijednost tokom godina, dok u slučaju Miate ces kupiti auto, voziti ga 5 godina i prodati za istu ili veću cijenu od plaćene.
Naravno pod pretpostavkom da ga održavaš.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

Re: Jedna nova u oglasniku

#732
Bumo vidli...
al sad ne znam bas kolko ga je ovaj odrzavo u mjesev dana kolko je odnjega. Odrzavoju je ovaj prije sto ju je prodo za 4200 ili ispod.

Sutra ide kod majstora (ali majstora za jednu drugu marku auta) na pregled.
Jelmi mozete molim vas reci na šta da kazem majstoru, 3-4 stvari, na koje da posebno obratipažnju?

Hrđa na pragovima i kod odvoda? Bobine? 8ne znam jel se bobine uopce mogu terstirati.? katalizator (ne znam velim ne kzim se, hoce lis tanja tih nekih kompoennata vdjeti ako ga spoj na racunalo dal baca akv gresku itd)
Kvacilo? Mjenjac?

Mislim, na neke komponente koje su problematicne za MIatu (kad oih on vec najvjerojantije ne poznaje dobro jer se ne bavi s njima.
Zelim dakle otkriti da nema neku vecu manu,koja b me u neposrednojj buducnosti skupo stajala - a menije dosta bitno da , a velm prvi put sam sad dva puta vozio Matu, pa ne znam, da vozna svojstva auta nisu kompromitirana sto se tice sigurnosti, jer kad mi bude ćef mislim ga voziti al malo brže i po autoputu ak ne bude prenaporno i po cesti. A sad ne znam je li to uopce pametno u autu ii konkretno miati 17 godina staroj, koja je stock a nije nist amalo preradjena malo za voznju Molim komentar i na to, ako me razumijete, , voziti tako malo brže.

Re: Jedna nova u oglasniku

#733
Inkspot wrote:
26.08.18. 16:05
Realno na svakoj ispod 4 ima posla.
Ova Ivanova za 5200 je pic pic. Necu ulaziti u cijenu
Cijena je tak - da se dogovoriti da neko dode pogledati moju kadicu :D :smt027

Izgleda da se moj đavolji plan da preko ljeta jos uzivam u carima bez krova izjalovio, morat cu pricekati iduce proljece po svemu sudeci. :-D

Re: Jedna nova u oglasniku

#734
goranbo wrote:
27.08.18. 14:56

Hrđa na pragovima i kod odvoda? Bobine? 8ne znam jel se bobine uopce mogu terstirati.? katalizator (ne znam velim ne kzim se, hoce lis tanja tih nekih kompoennata vdjeti ako ga spoj na racunalo dal baca akv gresku itd)
Kvacilo? Mjenjac?


Moraš uvijek procijeniti vlasnika, i ne možeš očekivati da na starijem autu koji se voli zavrtiti neće biti nikakvog posla. A naravno ovisi i s čime si zadovoljan. Netko bi da se malo vozi bez krova, malo divlja i proda, a netko tjera mak na konac.

Ovo je procedura koju preporučuju iskusni:

Telefonska pitanja;
Koja je cijena?
Koliko ste vlasnik?
Ima li zapise o odrzavanju?
Je li udaran i bojan?
Gdje ste ga vi kupili?
Je li bilo kakvih vecih zahvata u zadnjih par godina?
Kako biste ocijenili stanje boje i lima 1 do 10?
Sto bi trebalo napraviti da bude 10?
Ista pitanja i za interijer
I onda pitanja za mehaniku
Jeste li spremni pregovarati o cijeni?

Kad dođeš pogledati auto;
Obiđi auto da vidiš malo kako stoji
Udarci po vratima, oderotine, hrđa
Zazori između panela, vrata, poklopaca
Stanje i nepropusnost krova
Jednakost nijansi boje i tekstura boje
Zatvaranje vrata
Stanje tekućina, ulje motora, mjenjaca, i tekućina kočnica
Ima li kakvih naslaga na poklopcu ulja
Kakva je rashladna tekućina
Curenje tekućina od ispod
Hrđa, pogotovo od ispod, na krakovima šasije s obije strane (od kotača i od motora)

Pregled opreme, sve što je na struju, displayi, lampice
Dijagnostika grešaka, Check engine lampica.

I onda tek vožnja, s krovom jer se bolje čuju neželjeni zvukovi. Držanje pravca, osjećaj volana, luftovi, osjećaj kočnica, rad motora u leru, kako vuče od svih okretaja iznad 2000, dimi li, kakav je miris ispoušnih plinova (ako je "miriši" onda je OK, ako smrdi - nije)

Re: Jedna nova u oglasniku

#735
Ma bulšit :-D uzmeš nekog postojećeg vlasnika da dođe s tobom, pogleda auto, on ga isto provoza i reći će ti pride da li ima feeling dobro složene Miate ili je mjenjač u kurcu, amortizeri jauču i sl. :-D

Ja sam jednom gledao NB 1.6 crvena jako malo km, znao sam da nije udarana jer je stajala ulicu niže od posla... al je auto bio posve upropaštenog mjenjača...
NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLD: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)