Mazda MX-5 1,8 i reg god. dana na ime kupca
Posted: 24.11.13. 10:31
Forum Kluba vlasnika Mazde MX-5
http://miata.hr/forum/
Tvoja kada je bila kod prošlog vlasnika i ova su razlika kao nebo i zemlja. Ova je vizualno skoro kao nov auto. Tvojoj su bili ispucani sicevi do spužve, sto ogrebotina iznutra po plastici i na volanu itd., prednji kraj je previsoko stajao nestandardno, prednji branik je bio loše polakiran i namješten itd. Ali za tu cijenu mislim da se dobio super auto za srediit ga. Tako da mi je drago da si ju kupio i napravio ono što bi svatko želio a to je ugraditi turbo. A ove stvarčice ili čovjeka smetaju ili mu je svejedno.pavich wrote:ja primjećujem da strši u zraku poput moje
Pa to je onda stvarno nevjerojatno dobra prilika. No zar su stvarno tako pale cijene NC-a? Baš sm malo gledao oglase i ostale nisu baš tako jeftine, ali ih ova onda dodatno pokopava po pitanju prodaje. A i ona crvena nb 1.8 se prodaje već barem 2,5 godina (mislio sam da je jako loše stanje, očito nije, a sada je i dosta spuštena cijena), očito je ljubitelja i poznavalaca pravih auta sve manje ili...? (Mislim da kriza nije razlog jer sada u limitu do 9 tisuća eura moš kupiti bilo koju miatu od NA do NC).bojan wrote:Izvrstan auto, išao sam ga ja pogledati na povratku iz Budimpešte. Jedna od rijetkih ne rasturenih Miata u hr.
Sve je na svom mjestu, koža je izvrsna, unutrašnjost fantastična krov je kao nov.
Auto je od prvog vlasnika, kupljen je u hr., očito je uvijek bio garažiran jer boja ima odličan sjaj. (originalna je ), a svjetla nisu dobila maglicu što je karakteristično za Miatu.
Felge su kao da sam ih ja odražavao nemaju niti jednu jedinu ogrebotinu, kao niti čitav auto. Vrata kao ni ostatak stranica nemaju karakteristične udubine od nepažljivih vozača u gradu. Začudio me je volan kojem je koža u izvrsnom stanju jer je poznato da na Nc-icama se volan izrauba već na 30k km, osim ako ne vozite sa rukavicama. Motor izvrsno i vrlo uglađeno radi, i auto je registriran do 9. mjeseca. Oprema je revolution, dakle koža, grijanje siceva i xenon. Da je netko htio mogao je komotno spustiti kilometražu na 50k km u odnosu na ostale NC Miate.
Očekivao sam da će taj auto biti onako srednje loš no kada sam ga pogledao zaprepastio sam se kako je dobar. Bivši vlasnik je očito nešto kao ja, glanca auto i perfekcionista je ali se voli puno voziti. Tako je i moja plava FL imala 90k km (u godinu i pol nakon što sam ju kupio sam napravio 70k km) ali nije imala točkice na karoseriji, unutrašnjosti a pogotovo ne na felgama.
U toj auto kući je i predobra standardna 1.8 NB-ejka crvena samislim 50 i nešto k km. I isto su unutrašnjnost, Nardi i karoserija odlični. Ima standardan problem pragova, ali samo početak i jedno je svjetlo bilo mijenjano. Ostatak uključujući i krov odlični.
bojan wrote:Ma ima puno kilometara to je autu jedina mana, ali bih radije uzeo taj auto sa takvim stanjem i kilometražom nego nekakve sa malo km u kojima kao da su živjele ovce, kojih smo se Kruno i ja dosta nagledaliu zadnjih godinu dana.
Još jedna izvrsna NC u ogasniku je ona crna. Prvi vlasnik je bio Dubravko iz Varaždina i on je stvarno bio bolestan kod održavanja.
Kada je auto imao 16k km ju je prodao ovdje sa foruma Cincilatoru koji ju je prodao ovom tipu.
E sada kako je ovaj treći vlasnik održavao Miatu ne znam nakon, ali Miata je do tada bila savršena.
Sada ima 55k km, one originalne Mazda-eibach opruge za spuštanje i chrome detalje. Jedina mana je što je challenge pa nema svjetla za maglu, xenon ili kožu. Ovo prvo dvoje me ne smeta, ali materijal od kojeg su napravljeni ti originalni sicevi u NC je grozan što se kvalitete tiče pa se vrlo brzo istroše. Zato inače ali kod NC pogotovo preferiram kožu.
Rekli su i oni baš da je cijena Nb-ejke bila dosta visoka dugo vremena radi male kilometraže, ali sada su ju totalno smanjili. A inače većini ljudi je i teško sjesti u auto i odvesti se van Zagreba nego više vole ovako nagađati.nik wrote: Pa to je onda stvarno nevjerojatno dobra prilika. No zar su stvarno tako pale cijene NC-a? Baš sm malo gledao oglase i ostale nisu baš tako jeftine, ali ih ova onda dodatno pokopava po pitanju prodaje. A i ona crvena nb 1.8 se prodaje već barem 2,5 godina (mislio sam da je jako loše stanje, očito nije, a sada je i dosta spuštena cijena), očito je ljubitelja i poznavalaca pravih auta sve manje ili...? (Mislim da kriza nije razlog jer sada u limitu do 9 tisuća eura moš kupiti bilo koju miatu od NA do NC).
nik wrote:Kad vidim na internetu koliko su prošli neki NA 1.6 motori onda zaključujem da se moja nbfl sa 116tkm sada tek razrađuje, a na 200 tkm bude tek spremna za turbo kitNo, koliko čujem motori u NC su ipak puno manje trajni, a ima i onih koji doslovce srču ulje (puno više nego bi bilo tolerantno i za klasične turbo benzince), a kilometraža im je debelo ispod 100 tkm (znam za neke 1.8 motore), a i inače je opći osječaj kvalitete dosta ispod NB (nema onaj feeling da ako ga paziš trajati će ko kadett C...)

Kad sve zbrojim i oduzmem ipak sam ja starog kova i držim se NB/NBFL miate, a volio bi imati i dobru NA. Mehanički osječaj jednostavno noviji auti nemaju, a to je ono što mi daje feeling zašto uvijek radije sjednem u staru miatu nego u tri puta brži novi(ji) turbak. Ono jednostavno uživanje bez prstiju elektronike i inih sranja, te spoznaja da je auto napravljen da traje, a ne da traje samo do izlaska novog modela. Iako priznajem da većina ne misli tako, ali ja si nemrem pomoćimik wrote:nik wrote:Kad vidim na internetu koliko su prošli neki NA 1.6 motori onda zaključujem da se moja nbfl sa 116tkm sada tek razrađuje, a na 200 tkm bude tek spremna za turbo kitNo, koliko čujem motori u NC su ipak puno manje trajni, a ima i onih koji doslovce srču ulje (puno više nego bi bilo tolerantno i za klasične turbo benzince), a kilometraža im je debelo ispod 100 tkm (znam za neke 1.8 motore), a i inače je opći osječaj kvalitete dosta ispod NB (nema onaj feeling da ako ga paziš trajati će ko kadett C...)
U ovoj knjizi ti piše da NB sa 100.000 milja je adolescent.