K: Miata NA

#1
Pozdrav,

već si neko vrijeme tražim Mazdu MX-5 NA, ali nikako naći, pa me zanima ako netko od Vas zna nekoga tko prodaje.

Stravično mi se sviđala ona od korisnika a112, ali mi je nažalost utekla pred nosom.

Uglavnom, ako prodajete ili znate nekoga tko prodaje, iznimno bih cijenio informaciju.

Unaprijed hvala i lijep pozdrav,

tinko97

Re: K: Miata NA

#2
Bok, dobro nam došao i sretno u potrazi :-D

Baci pogled na sloroadster.si i mađarski Miata klub, tamo imaš relativno puno NA.
I jasno, za najveći izbor, gledaj .de. Npr. trenutno na mobile.de imaš oko 200+ NA, u različitim stanjima.

Tražiš li neki u originalnom stanju ili su ti OK neki lite modovi?
NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLD: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: K: Miata NA

#3
sash wrote:
11.08.18. 22:17
Bok, dobro nam došao i sretno u potrazi :-D

Baci pogled na sloroadster.si i mađarski Miata klub, tamo imaš relativno puno NA.
I jasno, za najveći izbor, gledaj .de. Npr. trenutno na mobile.de imaš oko 200+ NA, u različitim stanjima.

Tražiš li neki u originalnom stanju ili su ti OK neki lite modovi?
Hvala na dobrodošlici 😊

Razmišljao sam o uvozu, ali nažalost mislim da mi je još uvijek preskup. Uglavnom, nije mi pretjerano bitno ima li neke modove ili je original, samo bih volio da je u relativno dobrom stanju da se mogu poigrat s njom te da barem ima onaj stariji motor od 110 KS.
Baš je ovih dana izašla još jedna NA na index oglasima za 900 €, ali je na njemačkim papirima i treba raditi apsolutno sve na njoj. 😓

Re: K: Miata NA

#4
Mozes dobiti izuzece od homologacije, tako da je NA moguce uvesti....
Jeli isplativo, nije....solidan NA vani nije ispod 3500, uracunaj uvoz i sve ostale sitnice skoro si na 6000, a imas 25-30 god star auto koji treba jos ulaganja.
Verzije do 93 su imale 115 ks a nakon toga 1.6 je imao 90ks....
Taj slabiji motor je zapravo dosta bolji kod normalne voznje jer ima drugaciju krivulju momenta i bolje vuce ispod 5000okrt bez obzira na manje konja. A bregaste iz verzije 115 su plug and play u ovu od 90 i eto te na 110ks za 50 tak eura.
Ako stvarno hoces dobru NA kupi najjeftiniju mogucu vani i uvezi je...bar je popravak ruzine, bojanje i slicno kod nas jeftino. Dijelovi , motori i njihove cijene su najmanji problem

Re: K: Miata NA

#5
Luka-NA wrote:
16.08.18. 17:45
Mozes dobiti izuzece od homologacije, tako da je NA moguce uvesti....
Jeli isplativo, nije....solidan NA vani nije ispod 3500, uracunaj uvoz i sve ostale sitnice skoro si na 6000, a imas 25-30 god star auto koji treba jos ulaganja.
Verzije do 93 su imale 115 ks a nakon toga 1.6 je imao 90ks....
Taj slabiji motor je zapravo dosta bolji kod normalne voznje jer ima drugaciju krivulju momenta i bolje vuce ispod 5000okrt bez obzira na manje konja. A bregaste iz verzije 115 su plug and play u ovu od 90 i eto te na 110ks za 50 tak eura.
Ako stvarno hoces dobru NA kupi najjeftiniju mogucu vani i uvezi je...bar je popravak ruzine, bojanje i slicno kod nas jeftino. Dijelovi , motori i njihove cijene su najmanji problem
Ne znam više što bi. Prema tome mi je najisplativije kupiti i ovu ruzinu koja je već kod nas, ali nekako ne bi išao na to. Pričekat ću sad kroz rujan ako se nešto pojavi jer se sad već puni oglasnik s MX5icama.

Re: K: Miata NA

#6
Ako ne želiš isključivo pop-up svjetla i izgled NA, nađi dobru NB. To je praktički isti auto, o NB se zapravo uopće ne bi trebalo govoriti kao o drugoj generaciji MX-5...

Re: K: Miata NA

#7
dboKlc wrote:
18.08.18. 15:25
Ako ne želiš isključivo pop-up svjetla i izgled NA, nađi dobru NB. To je praktički isti auto, o NB se zapravo uopće ne bi trebalo govoriti kao o drugoj generaciji MX-5...
Pošto sam imao prilike voziti i jednu i drugu, ne bih se složio.
'91 Nissan Primera SR20DE

Re: K: Miata NA

#8
Imaš kakav svoj kratki popis prednosti/mana jedne i druge?

Vozio sam samo jednu NA, koja doduše nije bila baš serijska, ali moj NB mi je bolji. Pretpostavljam da je to ponešto subjektivno. Meni su dosta osjetne bile i razlike između nekoliko NB koje sam vozio. Dojmovi su varirali od "ne kužim zašto ljudi toliko hvale ovaj auto" (većinom) do "ovo je dosad najbliže onom Ferrariju kojeg sam davno vozio, nemrem bilivit da sam si ja to kupio :)" Ipak, to je sve "isti auto".

A objektivno, NA i NB, 5 do 7% mase više na štetu NB, isti međuosoviski razmak, ista širina traga, raspored mase, isti ovjes, ista transmisija, kompatibilni i vrlo slični motori, krovovi...

Re: K: Miata NA

#9
Probo i vozio sam puno nbejki, Na,nc,nd sve sam probo i ono kaj cu rec je da je svaka gušt.. jedna više jedna manje što se tice voznih karakteristika.

Al poseban gušt pruza Na samim time što je sve pokrenula... No da se razumijemo Nb mi ima bolje karakteristike ovjesa, dizajna ramena, mostova, prihvatnih tocki za pojačanja itd što je i ocekivano je vrijeme ide naprijed i ovjes, motor (pogon) normalno da se razvija u pozitivnijem pogledu...
Tak je bilo da je zaključak, sve što je dobro prebaciti u Na,a zadržati njenu školjku i unikatnost pop UP lampi. Samim time da me netko pita između Na i Nb.. Reko bi obje jer jednostavno tesko je izabrati individualno bolji model kao cjelinu jer svaka ima svoje benefite. .. Sad se pitate pa kako onda..

Pa odgovor je tako kako samo ja napravio, zadržati oldschool generaciju no obnoviti komplet ovjes, motor, torsen lsd... I onda je to, to.. Imaš najbolje od dva svijeta još ako je turbo build popraćena svim ostalim detaljima.. Postaje auto kojem nema premca na cesti.


Eto ukratko moj osvrt na Na/Nb usporedbu, kompatibilnost :)
DIJELOVI NA i NB
miata 1.6 NA turbo
mx5 1.8 NB turbo

0915829719

Re: K: Miata NA

#10
miataoldschool wrote:
21.08.18. 12:57
Probo i vozio sam puno nbejki, Na,nc,nd sve sam probo i ono kaj cu rec je da je svaka gušt.. jedna više jedna manje što se tice voznih karakteristika.

Al poseban gušt pruza Na samim time što je sve pokrenula... No da se razumijemo Nb mi ima bolje karakteristike ovjesa, dizajna ramena, mostova, prihvatnih tocki za pojačanja itd što je i ocekivano je vrijeme ide naprijed i ovjes, motor (pogon) normalno da se razvija u pozitivnijem pogledu...
Tak je bilo da je zaključak, sve što je dobro prebaciti u Na,a zadržati njenu školjku i unikatnost pop UP lampi. Samim time da me netko pita između Na i Nb.. Reko bi obje jer jednostavno tesko je izabrati individualno bolji model kao cjelinu jer svaka ima svoje benefite. .. Sad se pitate pa kako onda..

Pa odgovor je tako kako samo ja napravio, zadržati oldschool generaciju no obnoviti komplet ovjes, motor, torsen lsd... I onda je to, to.. Imaš najbolje od dva svijeta još ako je turbo build popraćena svim ostalim detaljima.. Postaje auto kojem nema premca na cesti.


Eto ukratko moj osvrt na Na/Nb usporedbu, kompatibilnost :)
Tehnički ovo kaj si rekao, uzet cijelu NB i NA, od NA prebacit limariju, a od NB-ejke ostavit motor, podvozje i sve.. :)
Miata NB 1.8is Icon
Vespa GT200

Re: K: Miata NA

#11
dboKlc wrote:
19.08.18. 11:50
Imaš kakav svoj kratki popis prednosti/mana jedne i druge?

Vozio sam samo jednu NA, koja doduše nije bila baš serijska, ali moj NB mi je bolji. Pretpostavljam da je to ponešto subjektivno. Meni su dosta osjetne bile i razlike između nekoliko NB koje sam vozio. Dojmovi su varirali od "ne kužim zašto ljudi toliko hvale ovaj auto" (većinom) do "ovo je dosad najbliže onom Ferrariju kojeg sam davno vozio, nemrem bilivit da sam si ja to kupio :)" Ipak, to je sve "isti auto".

A objektivno, NA i NB, 5 do 7% mase više na štetu NB, isti međuosoviski razmak, ista širina traga, raspored mase, isti ovjes, ista transmisija, kompatibilni i vrlo slični motori, krovovi...

Iako su ta dva auta jako slična, postoje razlike u puno sitnih detalja, koje na kraju u globalu čine dosta veliku razliku.
Za primjer ću dati dizajn prednjeg stupa amortizera, koji lijepo dočarava ono što hoću reći:
Image
Image

Uglavnom, NB zaslužuje biti posebna generacija MX-5 jer je poprilično izmjenjena osnova, a sve u smjeru jednostavnijeg, ugodnijeg, udobnijeg korištenja, jer je to očito zahtjevalo tržište.
Iz mog iskustva, NA je tvrđi, direktniji, lakši, živčaniji auto od NB, gdje se i 5 konja na papiru, ako pričamo o 1.6, stvarno i osjeti.
Ako si netko želi no-frills, spartanski, analogni roadster, to je onda NA.
NB je dosta ublaženija verzija NA, ali je puno lakše živiti s njim na day-to-day osnovi.

Naravno, ja pričam o standard autima, sa eventualno aftermarket felgom, loncem i filterom i takvim sitnicama.
'91 Nissan Primera SR20DE