Re: Jedna nova u oglasniku

#932
Nikola26 wrote:
6.02.20. 16:37
https://www.index.hr/oglasi/mazda-mx-5-1-6i/oid/1988349
Vidim da se tu komentiraju auti iz oglasnika pa me zanima misljenje o ovoj.
I svi kazu da je 1.8 puno zabavniji i zivlji. Al nema ih bas na oglasu, makar ne ovako jeftinih haha. Se isplati uzet 1.6 ili cekat neki sa 1.8 motorom?
Si siguran da je uopće raspoloživa?
Meni osobno je 1.6 uvijek draža od 1.8
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

Re: Jedna nova u oglasniku

#933
Nikola26 wrote:
6.02.20. 16:37
I svi kazu da je 1.8 puno zabavniji i zivlji. Al nema ih bas na oglasu, makar ne ovako jeftinih haha. Se isplati uzet 1.6 ili cekat neki sa 1.8 motorom?
Ja imao 2x 1.8. Vozio često Bagijevu 1.6.

IMNSHO, 1.8 nije ništa osobito brža. Njene glavne prednosti su u pravilu serijska špera (bitno), te malo veća krajnja brzina i ugodnije kruzanje po autocesti (manji obrtaji) ako ubodeš 6spd varijantu. Da, 6spd je u teoriji nešto brži i na manjim brzinama, ali svi smo mi takvi Šumaheri da ćemo to primijetiti - ne :-D
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#935
Nikola26 wrote:
13.02.20. 20:50
A posto su sve na oglasu 1.6 mislim da ce to i bit moj odabir. Bilo bi lijepo nac 1.8 vvt al posluzit ce i ovo haha.
Ako netko ima koji info o ove dvije miate dobro bi doslo:
https://www.index.hr/oglasi/mazda-mx-5-1-6i/oid/1894196
https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5 ... s-30708500
Ova plava mi se cini pun pogodak, trenutni vlasnik je na forumu i ako je sve kako kaze mislim da ce to i bit moj odabir 👌
Onda kad si se odlučio na 1.6 nema razloga da ne probam još malo zakomplicirati :)

Meni je recimo razlika između 1.6 i 1.8 značajna, ali mi nije neka značajna razlika između 1.8 i 1.8 VVT.

Također ne bih nužno ganjao potragu za nekom od 6 brzina. Ljepši mi je osjećaj petobrzinskog mjenjača u ruci, a šest brzina nije neka prednost na autoputu jer ima samo 1.5 % duži prijenos. Pisao sam o tome već ranije, pa ću ovdje ponoviti.

Na 1.8 NB, šesta brzina u 6-brzinskom mjenjaču je kraća (0.84:1) od pete brzine u 5-brzinskom (0.81:1).

Dakle, tko ima auto s 5 brzina ne može popraviti stvari za vožnju autoputom ako ugradi 6-brzinski mjenjač. Situacija sa 6-brzinskim mjenjačem na autu na kojem dolazi serijski je marginalno različita jer petobrzinac dolazi s diferecijalom 4.10:1 (3650 RPM/120km/h u petoj), a šestobrzinac sa 3.91:1 (3600 RPM/120km/h u šestoj).

Šest brzinski mjenjač može prenijeti više momenta pa je bolji izbor ako će se ići na na turbo ili na kompresor... Također do odnosa 1:1 ima pet brzina, a petobrzinski četiri. Znači na šestobrzincu su brzine gušće raspoređene pa je to vjerojatno zgodnije za tijesne ceste, ali osjećaj mijenjanja i prebacivanja u brzinu u ruci mi nekako nije bio tako dobar kao na petobrzinskom... Ono nije baš kao kad se ubaci metak u cijev, kao što je na petobrzincu na NA i NB :)