Re: Fab 9 Tuning narudžba

#4
dboKlc wrote:
2.04.18. 13:27
...usput vidim da oni tamo nude i ono famozno Fordovo ulje za mjenjač kojega izgleda nema za kupiti u Europi.
https://fab9tuning.com/ford-motorcraft- ... ion-fluid/
Sjeti se da, iako nema Fordovog, ima kod nas Ravenol ista ta specka: Ravenol XT-M5-QS 75W90.

Meni je nabavio Birt, ali inace:

TEHNO-PARTNER D.O.O.  
Address: Cehovska ul. 12, 42000, Varaždin
Phone: 042 204 468

Sasa
NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLD: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Fab 9 Tuning narudžba

#6
Koliko sam shvatio, uglavnom temperatura ubija originalnu bobinu(zbog prilično problematičnog smještaja) tako da mi je pala na pamet ideja uglavit na nju hladnjak na bazi Peltier efekta. Što mislite o tome generalno, da li bi to moglo riješit problem preuranjenog crkavanja bobina?
Mazda MX-5 NB (brilliant black), 2001.g, 1.6

Re: Fab 9 Tuning narudžba

#10
Vedo, ajmo to napravit, ja sam razmisljao u istom smjeru. :) Doslovno cooler pasivni za CPU + ventilator, spojit na 12V s kontaktom, upalis auto, on radi, auto ne radi, niti cooler ne radi.

Vrijedi testirati, a nije neka investicija :D
Piaggio Vespa GT200 L
Miata 1.8is Icon
6spd + LSD

Re: Fab 9 Tuning narudžba

#12
zaczg wrote:
3.04.18. 11:12
Vedo, ajmo to napravit, ja sam razmisljao u istom smjeru. :) Doslovno cooler pasivni za CPU + ventilator, spojit na 12V s kontaktom, upalis auto, on radi, auto ne radi, niti cooler ne radi.

Vrijedi testirati, a nije neka investicija :D
I to je dobro rješenje jest da je Peltier zgodniji jer nema pokretnih dijelova kao što je ventilator, a čak i bolje odvodi toplinu. Kada riješim tekući problem s emisijama te promijenim one gume oko mjenjača (naručio za Uskrs na sniženju preko mx5parts.co.uk), radi bi ubacio i taj Peltier, svakako ću trebat sugestiju ili nečiju pomoć odakle najbolje uzet tih 12V za napajanje. Svakako se možemo čuti i naći pa malo prodiskutirat o tome. :)
Mazda MX-5 NB (brilliant black), 2001.g, 1.6

Re: Fab 9 Tuning narudžba

#13
miataoldschool wrote:
3.04.18. 11:27

evo vidi tu više manje sve ti je objašnjeno varirano o setapu generacije za koji slažeš.

https://www.miataturbo.net/useful-saved ... eup-12704/
Thnx, prostudirat ću, ali koliko sam dosad to istraživao, ovaj Fab9 kit mi je bio nekako najizgledniji jer je možda jedini koji dobro radi sa stock ECU... Kažu ovako;

Why NOT TOYOTA COP?

As it turns out bench testing has been done to show that the Toyota Coils commonly found in many conversion kits aren't much stronger than the stock NB Miata Wasted-Spark setup. The dwell settings for the Toyota COP are not a very good match for the Miata factory ECU, they will not tolerate the factory dwell settings for long. With our external ignition module you don't have to worry about dwell tolerances, even on the 99-00 cars.

Re: Fab 9 Tuning narudžba

#14
@ Vedo
Hlađenje bobine možda je problem, a možda i nije. Pozicija na bloku je koma, ali to možda nije jedini uzrok. Ako ipak je, nekakav dodatni hladnjak će u najboljem slučaju samo cirkulirati vrući zrak, a uopće ne vidim u koju "hladnu okolinu" bi je s bobine mogao odvoditi, čak i ako ga uspiješ idealno pozicionirati na inače grbavu i nedostupnu bobinu.

Skloniji sam liječenju uzroka nego posljedice :)

OK, izgleda da ima i alternativa kupovini kita, ali ako ih ne bude, u smislu da su kvalitetne i trajne, kit košta malo više od originalne bobine, a za koju se opet ne može garantirati da će raditi duže vrijeme jer sve odlaze...