Re: Jedna nova u oglasniku

#1006
Ova već dosta dugo stoji u oglasu.
Vozilo s registarskom oznakom PŽ400ED, marka vozila: MAZDA, MX-5, 1.8EMOTION, broj šasije: JMZNC188260111665
je na dan 30.06.2021 bilo osigurano kod osiguravajućeg društva: CROATIA OSIGURANJE D.D., broj police automobilske odgovornosti: 012108061657


Cijena? Ajde, OK, ima malo kilometara, ali ima još manje toga što joj ide u prilog za te pare:
1. 1.8 motor
2. bez ikakve opreme, ovo je Emotion... nemaš klimu, nemaš maglenke, nemaš niti osnovne tipke na volanu
3. ako vlasnik nije bio u stanju prije prodaje barem zamijeniti boot oko ručne, onda bih doveo u pitanje u kakvom je stanju autu "ispod haube"

Idemo sada malo nagađati: recimo da ti čovjek spusti cijenu na realnijih 5-6inešto, i da je sve ispod haube OK s autom - i dalje imaš goli 1.8.

Zašto stalno spominjem(o) da je ovo 1.8?
Kod NC je to prilično bitno: 1.8 motor je podešen na emisije, i OK je za nekoga tko se ZAISTA hoće samo lagano voziti bez krova. Šifra: penzić. Da, može se iz nje izvući još malo gušta u vožnji, ali nekako je bolje u startu uzeti 2.0.
I još mali info kod 2.0: imaju 2 varijante - 2.0/5speed koja je bila u nekim posebnim edicijama za šminku i laganije kruzanje, te "prava" 2.0/6speed koja je maksimum koji stock možeš izvući iz NC generacije.
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1007
sash wrote:
30.06.21. 09:00
Ova već dosta dugo stoji u oglasu.
Vozilo s registarskom oznakom PŽ400ED, marka vozila: MAZDA, MX-5, 1.8EMOTION, broj šasije: JMZNC188260111665
je na dan 30.06.2021 bilo osigurano kod osiguravajućeg društva: CROATIA OSIGURANJE D.D., broj police automobilske odgovornosti: 012108061657


Cijena? Ajde, OK, ima malo kilometara, ali ima još manje toga što joj ide u prilog za te pare:
1. 1.8 motor
2. bez ikakve opreme, ovo je Emotion... nemaš klimu, nemaš maglenke, nemaš niti osnovne tipke na volanu
3. ako vlasnik nije bio u stanju prije prodaje barem zamijeniti boot oko ručne, onda bih doveo u pitanje u kakvom je stanju autu "ispod haube"

Idemo sada malo nagađati: recimo da ti čovjek spusti cijenu na realnijih 5-6inešto, i da je sve ispod haube OK s autom - i dalje imaš goli 1.8.

Zašto stalno spominjem(o) da je ovo 1.8?
Kod NC je to prilično bitno: 1.8 motor je podešen na emisije, i OK je za nekoga tko se ZAISTA hoće samo lagano voziti bez krova. Šifra: penzić. Da, može se iz nje izvući još malo gušta u vožnji, ali nekako je bolje u startu uzeti 2.0.
I još mali info kod 2.0: imaju 2 varijante - 2.0/5speed koja je bila u nekim posebnim edicijama za šminku i laganije kruzanje, te "prava" 2.0/6speed koja je maksimum koji stock možeš izvući iz NC generacije.
👏
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

Re: Jedna nova u oglasniku

#1008
sash wrote:
30.06.21. 09:00
Ova već dosta dugo stoji u oglasu.
Vozilo s registarskom oznakom PŽ400ED, marka vozila: MAZDA, MX-5, 1.8EMOTION, broj šasije: JMZNC188260111665
je na dan 30.06.2021 bilo osigurano kod osiguravajućeg društva: CROATIA OSIGURANJE D.D., broj police automobilske odgovornosti: 012108061657


Cijena? Ajde, OK, ima malo kilometara, ali ima još manje toga što joj ide u prilog za te pare:
1. 1.8 motor
2. bez ikakve opreme, ovo je Emotion... nemaš klimu, nemaš maglenke, nemaš niti osnovne tipke na volanu
3. ako vlasnik nije bio u stanju prije prodaje barem zamijeniti boot oko ručne, onda bih doveo u pitanje u kakvom je stanju autu "ispod haube"

Idemo sada malo nagađati: recimo da ti čovjek spusti cijenu na realnijih 5-6inešto, i da je sve ispod haube OK s autom - i dalje imaš goli 1.8.

Zašto stalno spominjem(o) da je ovo 1.8?
Kod NC je to prilično bitno: 1.8 motor je podešen na emisije, i OK je za nekoga tko se ZAISTA hoće samo lagano voziti bez krova. Šifra: penzić. Da, može se iz nje izvući još malo gušta u vožnji, ali nekako je bolje u startu uzeti 2.0.
I još mali info kod 2.0: imaju 2 varijante - 2.0/5speed koja je bila u nekim posebnim edicijama za šminku i laganije kruzanje, te "prava" 2.0/6speed koja je maksimum koji stock možeš izvući iz NC generacije.
Wow. Hvala. Što drugo da kažem... U šoku sam zbog odgovora (pozitivnom).

Onda da niti ne spominjem dalje auto...
Jedini drugi koji mi je zapeo za oko je https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5 ... s-32504196

E sad, i taj je dosta na oglasima.... Nažalost nema ih puno koji se prodaju, pa možda jedino neki uvoz.

Ako imate kakva saznanja, molio bih da podijelite.
Naravno da bi se volio malo izguštati po ljeti, ali nakon ljeta vozim dnevno 150 km ( s posla, na posao)...

Svaki savjet je dobrodošao.

I još jednom HVALA.

Re: Jedna nova u oglasniku

#1009
mistery wrote:
30.06.21. 16:21
Jedini drugi koji mi je zapeo za oko je https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5 ... s-32504196
E sad, i taj je dosta na oglasima.... Nažalost nema ih puno koji se prodaju, pa možda jedino neki uvoz.
Cijena je... korektna.

Tu je negdje s cijenama sličnih ND G130/G131/G132 u Njemačkoj, iako jasno da u Njemačkoj imaš nemjerljivo veći izbor. No, recimo da uzmeš u Njemačkoj neki G130/G131/G132 za 17K koliko su im obično najjeftiniji primjerci, računaj da imaš jedno 8.000 kn davanja - taman 1.000 EUR da ti je lakše. Za G160 ti je trošak unosa oko 13.000 kn, pa ajde računaj 2.000 EUR prst-palac.
Uglavnom, baci pogled na kalkulator https://uvozauta.com/ i poigraj se brojkama, sve ti je polinkano (G13x imaju CO2 od 139, a G160 154).

Odi vidi auto, provozaj, odvezi na pregled itd.
To što stoji duže u oglasima možda je samo posljedica "visoke" cijene (u odnosu na NB i NC koji su ipak traženiji i pogodniji našim džepovima).

E sad, ND G130/G131/G132 (iako sve je to isti cazzo) vs. G160.
Vozio sam oboje i IMHO - relativno je svejedno.

G130 je okretan auto, fora je posložen stock ovjes (dovoljno mekan za udobnu vožnju, ali se opet ne ljulja puno ako voziš malo žustrije) i da ga se fino ganjati - kao i svaka MX-5, to je momentum auto, ali u tome i jest gušt. Moooooooooožda bih rekao da mu je nedostatak što G13x verzije nemaju šperu, ali štajaznam koje su tvoje potrebe. Računaj na do 8 litara/100 km potrošnje za G13x kada ju zaista ganjaš.
G160 - općenito imaju šperu, brži je (ne sad drastično).
G184 - vidi G160...

I onda tu dolaze raznorazne posebne edicije... za G130 je su one čista kozmetika (što je OK), dok kod G160 i G184 ima korisnih stvari kao što je Bilstein ovjes (ja sam fan), Brembo itd.
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1010
sash wrote:
1.07.21. 19:55
G160 - općenito imaju šperu, brži je (ne sad drastično).
G184 - vidi G160...
Znam da je blagi offtopic, ali ako bi mogao malo detaljnije o ND2 (G184)?

Na papiru tih 50-ak KS vise od 1.5L modela se cini kao vrlo osjetna razlika, a ti kazes "vidi G160, ne drasticno brzi"?
Osim spere, koje su druge bitne razlike u opremi?
Itd.

Koje su najznacajnije razlike u odnosu na NB 1.6?
Ima li manje mjesta u unutrasnjosti? I hoce li to primjetiti osoba niza od 180cm?
Kakav je osjecaj na volanu?
Ponasanje u voznji?


Sorry na hrpi pitanja, ali nije bas da ima puno ND-ova na cesti pa da lako mogu probati.

Re: Jedna nova u oglasniku

#1011
narimiran wrote:
2.07.21. 06:34
Koje su najznacajnije razlike u odnosu na NB 1.6?
Ima li manje mjesta u unutrasnjosti? I hoce li to primjetiti osoba niza od 180cm?
Kakav je osjecaj na volanu?
Ponasanje u voznji?


Sorry na hrpi pitanja, ali nije bas da ima puno ND-ova na cesti pa da lako mogu probati.
Prvo i prvo, ovo su sve moji stavovi - YMMV. Ja to gledam iz perspektive nekoga tko je imao (vidi potpis) ili vozio sve varijante generacija i motora.

Kratki pregled ND-ova by Saša
ND1 1.5/130 je ludo zabavan motor, ali moraš ga jako vrtiti jer jebiga, 130 KS nije previše. Ali samo po sebi to jest gušt. Serijski ovjes nije premekan. Nema šperu, ali ako ti se sviđa karakter motora ima špera za kupiti i naknadno ugraditi. Ako želiš. Mnogi kažu da nema potrebe. Mana mu je sigurno što će na autocesti biti "glasniji" od recimo G160 kojeg na 130+ ne moraš tjerati tako visoko u rpm.
Meni se osobno svidio ND1/130 - imao sam Mazdin demo auto preko vikenda i bio mi je ludo zabavan.

ND G160 jest sekundu brži od G130, ali štajaznam - meni baš to nije presudno.
G160 u Europi uvelike imaju šperu (ove s njemačkog tržišta imaju, u nekim drugim zemljama ima poneka oprema koja nema, ali rijetko...), što je meni uvijek bonus. Svaka moja Miata je imala šperu, i meni je to uvjet za svaku moju MX-5. Iako, da sutra kupujem ND (što je na listi iduće), ne bih se lako odlučio između 1.5 i 2.0 - taj 1.5 je tako prokleti zabavan i rev happy da bih možda čak išao na 1.5 :-D

G184 mi je onako - nije GT auto iako bi se to reklo po KS i po fensi izgledu RF modela, brži jest ali opet je to "samo" sekunda. Najviše se vidi malo veći moment i malo viši redline - promijeni karakter auta u odnosu na G160, ali opet nije to takav efekt kao što bi mislio kada na papiru pročitaš "184 KS".
Ne znam bih li olako dao više love za G184...

E sad, drugi dio - NB vs. ND
Pitaš za konkretno NB 1.6 vs neki ND.
Pa ajmo - ND je lakša, i ima puno bolje podešen stock ovjes pa je okretnija. NB masa počinje od 1.065, a ND 1.5 Skyactiv je - 961 kg. Pazi, to je masa u nivou NA generacije.
Istovremeno, ND 1.5 je puno živaniji motor od NB 1.6. Ja često znam reći da se na NB 1.6/1.8 "ništa ne događa prije 4.000 rpm", ali se na ND 1.5 bome auto kreće micati dosta ranije od NB :-D

Unutrašnjost - 180 cm i nije neka visina da bi te zabrinjavala, osim ako nisi freak of nature pa imaš jako dugačke noge ili jako dug torzo :-D
Za orijentaciju, ja sam prilično ISO standardnih 177 cm s uravnoteženim omjerom torza i ekstremiteta i meni je to ovako:
NA: dosta skučena, volan "predaleko"
NB: one su mi bile super, ali svaki puta kada bih iz novijih generacija sjeo u NB sjetio bih se kako mi je na NB uvijek volan bio nekako "u krilu", prenisko. Nije toliko vidljivo ako samo voziš NB, ali se vidi kada sjedneš iz NC i ND.
NC: ovo je IMHO najprostranija generacija, s najboljom ergonomijom. Volan na pravom mjestu, sjedalo, naslon, prostor oko ljudi u kabini, sve...
ND: po prostoru i ergonomiji je u mnogočemu bolja od NC, mooožda zericu manje mjesta po strani kod sjedala... ali to je već traženje dlake u jajetu. Važno: ND2 je donijela nešto za čime sam/smo vapili desetljećima - podešavanje volana ne samo po visini, nego i po dubini. Aleluja.

Osjećaj na volanu
Sve je to tu negdje :-D
Nisam ja neki Schumacher da znam sada neke nijanse... meni ne smeta čak niti električni servo na ND... možda ne komunicira baš toliko kao NC ili NB, ali nije osjećaj kao da mijesiš tijesto i da ne znaš što ti radi auto.

Eto... pitaj ako sam nešto zaboravio.
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1012
sash wrote:
2.07.21. 09:18
narimiran wrote:
2.07.21. 06:34
Koje su najznacajnije razlike u odnosu na NB 1.6?
Ima li manje mjesta u unutrasnjosti? I hoce li to primjetiti osoba niza od 180cm?
Kakav je osjecaj na volanu?
Ponasanje u voznji?


Sorry na hrpi pitanja, ali nije bas da ima puno ND-ova na cesti pa da lako mogu probati.
Prvo i prvo, ovo su sve moji stavovi - YMMV. Ja to gledam iz perspektive nekoga tko je imao (vidi potpis) ili vozio sve varijante generacija i motora.

Kratki pregled ND-ova by Saša
ND1 1.5/130 je ludo zabavan motor, ali moraš ga jako vrtiti jer jebiga, 130 KS nije previše. Ali samo po sebi to jest gušt. Serijski ovjes nije premekan. Nema šperu, ali ako ti se sviđa karakter motora ima špera za kupiti i naknadno ugraditi. Ako želiš. Mnogi kažu da nema potrebe. Mana mu je sigurno što će na autocesti biti "glasniji" od recimo G160 kojeg na 130+ ne moraš tjerati tako visoko u rpm.
Meni se osobno svidio ND1/130 - imao sam Mazdin demo auto preko vikenda i bio mi je ludo zabavan.

ND G160 jest sekundu brži od G130, ali štajaznam - meni baš to nije presudno.
G160 u Europi uvelike imaju šperu (ove s njemačkog tržišta imaju, u nekim drugim zemljama ima poneka oprema koja nema, ali rijetko...), što je meni uvijek bonus. Svaka moja Miata je imala šperu, i meni je to uvjet za svaku moju MX-5. Iako, da sutra kupujem ND (što je na listi iduće), ne bih se lako odlučio između 1.5 i 2.0 - taj 1.5 je tako prokleti zabavan i rev happy da bih možda čak išao na 1.5 :-D

G184 mi je onako - nije GT auto iako bi se to reklo po KS i po fensi izgledu RF modela, brži jest ali opet je to "samo" sekunda. Najviše se vidi malo veći moment i malo viši redline - promijeni karakter auta u odnosu na G160, ali opet nije to takav efekt kao što bi mislio kada na papiru pročitaš "184 KS".
Ne znam bih li olako dao više love za G184...

E sad, drugi dio - NB vs. ND
Pitaš za konkretno NB 1.6 vs neki ND.
Pa ajmo - ND je lakša, i ima puno bolje podešen stock ovjes pa je okretnija. NB masa počinje od 1.065, a ND 1.5 Skyactiv je - 961 kg. Pazi, to je masa u nivou NA generacije. A ND je ukrućeniji i suvremeniji auto, u kojem bih sigurno radije bio u slučaju sudara nego u NA/NB :-D
Istovremeno, ND 1.5 je puno živaniji motor od NB 1.6. Ja često znam reći da se na NB 1.6/1.8 "ništa ne događa prije 4.000 rpm", ali se na ND 1.5 bome auto kreće micati dosta ranije od NB :-D

Unutrašnjost - 180 cm i nije neka visina da bi te zabrinjavala, osim ako nisi freak of nature pa imaš jako dugačke noge ili jako dug torzo :-D
Za orijentaciju, ja sam prilično ISO standardnih 177 cm s uravnoteženim omjerom torza i ekstremiteta i meni je to ovako:
NA: dosta skučena, volan "predaleko"
NB: one su mi bile super, ali svaki puta kada bih iz novijih generacija sjeo u NB sjetio bih se kako mi je na NB uvijek volan bio nekako "u krilu", prenisko. Nije toliko vidljivo ako samo voziš NB, ali se vidi kada sjedneš iz NC i ND.
NC: ovo je IMHO najprostranija generacija, s najboljom ergonomijom. Volan na pravom mjestu, sjedalo, naslon, prostor oko ljudi u kabini, sve...
ND: po prostoru i ergonomiji je u mnogočemu bolja od NC, mooožda zericu manje mjesta po strani kod sjedala... ali to je već traženje dlake u jajetu. Važno: ND2 je donijela nešto za čime sam/smo vapili desetljećima - podešavanje volana ne samo po visini, nego i po dubini. Aleluja.

Osjećaj na volanu
Sve je to tu negdje :-D
Nisam ja neki Schumacher da znam sada neke nijanse... meni ne smeta čak niti električni servo na ND... možda ne komunicira baš toliko kao NC ili NB, ali nije osjećaj kao da mijesiš tijesto i da ne znaš što ti radi auto.

Eto... pitaj ako sam nešto zaboravio.
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1014
@sash Puno hvala na iscrpnom i vrlo informativnom odgovoru!! A sad u znak zahvale cu te gnjaviti s jos pitanja :P
sash wrote:
2.07.21. 09:18
Mana mu je sigurno što će na autocesti biti "glasniji" od recimo G160 kojeg na 130+ ne moraš tjerati tako visoko u rpm.
Ovo mi ne predstavlja problem, posto sam s NB, po slobodnoj procjeni, 98% vremena ispod 100-110 km/h.

sash wrote:
2.07.21. 09:18
ND G160 jest sekundu brži od G130, ali štajaznam - meni baš to nije presudno.
G160 u Europi uvelike imaju šperu (ove s njemačkog tržišta imaju, u nekim drugim zemljama ima poneka oprema koja nema, ali rijetko...), što je meni uvijek bonus.
Da se zadrzim jos malo na razlikama.

Jesu sjedala ista i u 1.5 i u 2.0? Odnosno, ovise o razini opreme? Koliko citam na miata.net, neki hvale Recaro sjedala, neki ih pljuju. Ako si imao prilike probati razlicita sjedala - tvoje misljenje?

Takodjer, vidim da je u Americi bilo bas jako puno problema s mjenjacima na 2.0 (i na ND1 i na ND2), i da su imali cak cetiri revizije mjenjaca. Pretpostavljam da 1.5 nema tih problema zbog manjeg momenta?



sash wrote:
2.07.21. 09:18
Pa ajmo - ND je lakša, i ima puno bolje podešen stock ovjes pa je okretnija. NB masa počinje od 1.065, a ND 1.5 Skyactiv je - 961 kg. Pazi, to je masa u nivou NA generacije.
Istovremeno, ND 1.5 je puno živaniji motor od NB 1.6. Ja često znam reći da se na NB 1.6/1.8 "ništa ne događa prije 4.000 rpm", ali se na ND 1.5 bome auto kreće micati dosta ranije od NB :-D
S obzirom da u NB osjetim razliku kad se vozim sam ili sa suvozacicom (cca 60 kg), vjerujem da je tih ~100 kg manje u ND primjetno i dobrodoslo.

Da, primjetio sam da mi NB zivne (tek) na 4k rpm, i kad gledamo usporedbu krivulje snage ispada da ND 1.5 ima istu snagu cca 500 okretaja ranije (a G184 ih oboje pojede za dorucak):
Image

A da ne govorimo da je pitanje ima li NB jos uvijek tih 110 KS ili je u 20 godina i izgubio nesto konja....

Tako da sve u svemu, znam da bi mi i 1.5 bio brzi/agilniji od NB, ali me kopka misao "ako vec uzimam, zasto se ne isprsiti i uzeti jaci model".


sash wrote:
2.07.21. 09:18
Važno: ND2 je donijela nešto za čime sam/smo vapili desetljećima - podešavanje volana ne samo po visini, nego i po dubini. Aleluja.
Je li teleskopski volan dosao i u 1.5 model izlaskom ND2?

sash wrote:
2.07.21. 09:18
meni ne smeta čak niti električni servo na ND... možda ne komunicira baš toliko kao NC ili NB, ali nije osjećaj kao da mijesiš tijesto i da ne znaš što ti radi auto.
E, to me zanimalo jer znam naici na podijeljena misljenja. Npr. https://youtu.be/-ICyUZmn1UA?t=838 (ako ne radi direktni link na tocno vrijeme, stavi na 14. minutu) kaze da mu je volan definitivno najgori dio auta. (Mozda je taj njegov problem zbog lose geometrije i dao bi se rijesiti povecanjem castera?)


I za kraj, glavno pitanje:
sash wrote:
2.07.21. 09:18
NOW: čekam ND
Sto tocno cekas? :) Da padnu cijene? Nesto drugo?

Re: Jedna nova u oglasniku

#1015
narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
sash wrote:
2.07.21. 09:18
meni ne smeta čak niti električni servo na ND... možda ne komunicira baš toliko kao NC ili NB, ali nije osjećaj kao da mijesiš tijesto i da ne znaš što ti radi auto.
E, to me zanimalo jer znam naici na podijeljena misljenja. Npr. https://youtu.be/-ICyUZmn1UA?t=838 (ako ne radi direktni link na tocno vrijeme, stavi na 14. minutu) kaze da mu je volan definitivno najgori dio auta. (Mozda je taj njegov problem zbog lose geometrije i dao bi se rijesiti povecanjem castera?)
Da se nadovezem na ovo pitanje. Osobno sam imao potpuno isto misljenje oko osjecaja na volanu kao covjek iz videa iznad. To je dio ND-a koji me najvise razocarao. Moj review od prije 8 godina mozes procitati ovdje: viewtopic.php?f=19&t=4207 i mogu ti rec da i dan danas stojim iza svake rijeci.
Elektro-Servo koji je dosao s ND generacijom nikada nece pruziti osjecaj kao hidraulicki servo u NB/NC generaciji, a usudio bi se reci da cak NA bez Serva ima najbolji ocjecaj dok se auto krece, dok stoji malo se treba pomucit za okrenut volan...
No mislim da ti taj osjecaj na volanu ne bi trebao bit odbijanac za kupnju, ipak je ND bolji auto u globalu. Ja bi mozda modificirao ovjes jer stock je pre mekan za moj ukus i previse se ljulja no to je opet subjektivno, netko to voli.

Ja sam svoju prvu NB prodao prije 8 godina i cijelo vrijeme iako sam imao super auto a patio za njom, cekao priliku da ju ponovo kupim. Prije 3 godine zabrijao da cu uzet NC cisto zbog osjetno veceg komoda, ali u nas 2.0 je tesko nac a 1.8 ako nije krcata opremom iskreno ne isplati se, nije to to. I na kraju uzeo NB 1.6 Magic sa Eibach oprugama i KYB AGX amortizerima i bas sam odusevljen s autom, ono bas odusevljen, a cura kaze da nam je kupnja tog auta jedna od najboljih odluka do sad :)

Edit: Evo sam pogledao video do kraja i na zalost ono sto govori nakon 20-te minute je ziva istina. Iste stvari se ni meni nisu svidile na ND1 i to mi je nekako pokvarilo sveukupan dojam auta, jer sam bio nabrijan od pustih novinara kako je hvale. Zato sam se u tekstu ogradio naglasavajuci da su mozda te mane manje primjetne u jacim paketima opreme, to prepustam na komentiranje nekome ko je vozio ND1 i ND2 s razlicitim paketima...
No duboko mislim, osim volana da se vecina tih stvari moze srediti naknadno. Izmjenom amortizera i opruga mislim da se moze jako puno dobiti i da se cak isplati jer auto zaista ima fenomenalnu sasiju punu potencijala.
Samo se u ratu isplati bit promašen slučaj ;)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1016
Sjedala 1.5. i 2.0 - sva sjedala unutar istih paketa opreme su ista bez obzira je li to 1.5 ili 2.0 motor.
Što se tiče mišljenja moje guzice oko serijskih, serijskih kožnih i Recaro sjedala, ono je posve nebitno za tvoju guzicu :-D
Zašto? Ja sam buci-buci, ali svejedno nemam problema sa većinom "normalnih" sportskih sjedala - kod mene je sve u trbuhu :-D Opet, neki drugi imaju, a debeli su, mršavi su, svakakvi su. Sjedni i probaj.
narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
u Americi bilo bas jako puno problema s mjenjacima na 2.0 (i na ND1 i na ND2), i da su imali cak cetiri revizije mjenjaca. Pretpostavljam da 1.5 nema tih problema zbog manjeg momenta?
1.5 nema long term serijskih problema s mjenjačima.
Za 2.0 je nekakav konsenzus da je problem u launch modelima (kod nas u knjižici 2015., u USA je to MY2016) - vidi TSB ovdje: https://www.miata.net/garage/tsb/05_007-16.pdf
Thread na miata.net: https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=610318

narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
Tako da sve u svemu, znam da bi mi i 1.5 bio brzi/agilniji od NB, ali me kopka misao "ako vec uzimam, zasto se ne isprsiti i uzeti jaci model".
Još ćeš ti završiti na Z4 kao svi stari prdonje :-D

narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
Je li teleskopski volan dosao i u 1.5 model izlaskom ND2?
Da.

sash wrote:
2.07.21. 09:18
E, to me zanimalo jer znam naici na podijeljena misljenja. Npr. https://youtu.be/-ICyUZmn1UA?t=838 (ako ne radi direktni link na tocno vrijeme, stavi na 14. minutu) kaze da mu je volan definitivno najgori dio auta. (Mozda je taj njegov problem zbog lose geometrije i dao bi se rijesiti povecanjem castera?)
Sve je to subjektivno.
narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
sash wrote:
2.07.21. 09:18
NOW: čekam ND
Sto tocno cekas? :) Da padnu cijene? Nesto drugo?
Da mi malena poraste, nađem vremena za voziti se, oslobodim mjesta u garaži, odlučim se da li kupiti opet ND ili opet motor ili opet imati oboje... :-D
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

Re: Jedna nova u oglasniku

#1017
Seafreak wrote:
5.07.21. 08:21
Osobno sam imao potpuno isto misljenje oko osjecaja na volanu kao covjek iz videa iznad. To je dio ND-a koji me najvise razocarao. Moj review od prije 8 godina mozes procitati ovdje: viewtopic.php?f=19&t=4207 i mogu ti rec da i dan danas stojim iza svake rijeci.
Elektro-Servo koji je dosao s ND generacijom nikada nece pruziti osjecaj kao hidraulicki servo u NB/NC generaciji, a usudio bi se reci da cak NA bez Serva ima najbolji ocjecaj dok se auto krece, dok stoji malo se treba pomucit za okrenut volan...

(...)

Evo sam pogledao video do kraja i na zalost ono sto govori nakon 20-te minute je ziva istina. Iste stvari se ni meni nisu svidile na ND1 i to mi je nekako pokvarilo sveukupan dojam auta, jer sam bio nabrijan od pustih novinara kako je hvale.
Hvala na potvrdi!
Meni se njegov review cinio razuman (nakon toga sam pogledao jos nekoliko njihovih videa - za razliku od nekih poznatijih kanala, cini mi se da su iskreniji i ne glumataju), ali su ga Amerikanci na miata.net popljuvali da nema pojma o cemu prica. Ispada da zele zivjeti u uvjerenju da je njihov auto najbolji i da nema nijednu manu, bas kao sto si i ti primjetio u svom reviewu (hvala na linku, zanimljivo za procitati).


sash wrote:
5.07.21. 11:20
Za 2.0 je nekakav konsenzus da je problem u launch modelima (kod nas u knjižici 2015., u USA je to MY2016) - vidi TSB ovdje: https://www.miata.net/garage/tsb/05_007-16.pdf
Thread na miata.net: https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=610318
Ima problema i kasnije, cak i na ND2 modelima. (Da, manje nego u startu, ali i dalje nije nula)

Evo sad se javio tip s MY 2020, 16k milja (25k km), bez voznje na stazi i/ili autoslaloma. https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... st10270593 - link je na taj post, a cijeli thread od pocetka je iskustvo tipa s 2019 ND2 koji vozi autoslalom (ovo mu je treci skrseni mjenjac na ND-icama!!?!).


sash wrote:
5.07.21. 11:20
narimiran wrote:
3.07.21. 21:16
Tako da sve u svemu, znam da bi mi i 1.5 bio brzi/agilniji od NB, ali me kopka misao "ako vec uzimam, zasto se ne isprsiti i uzeti jaci model".
Još ćeš ti završiti na Z4 kao svi stari prdonje :-D
Dobro, ne moramo se sad vrijedjat!! :lol: :-P
cron